Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style 2015

Friday, April 15, 2011

Pulau Pinang, Negeri Kuasa Besar Ratu Cantik Malaysia Yang Telah Pudar?

Memang tidak dinafikan Pulau Pinang telah menghasilkan ramai ratu cantik Malaysia dan wanita-wanita negeri ini memang terkenal dengan kecantikan mereka yang tersendiri. Apa yang menyedihkan adalah pada masa kni, kebanyakan gadis cantik Pulau Pinang lebih minat menyertai pertandingan ratu cantik tahap negeri sahaja dan seperti tidak berminat untuk menyertai pertandingan besar seperti Miss Universe Malaysia dan Miss World Malaysia.

Adakah mereka kurang motivasi atau pun galakan?, atau mereka lebih selesa berkuasa di gelanggang sendiri?. Adakah April 16 dan 17, 2011 bakal menyaksikan ramai gadis tercantik Pulau Pinang akan muncul di Queens Bay untuk menyertai Miss Universe Malaysia registration day?. Come on guys!, kembalikan aura kuasa besar Pulau Pinang dalam kancah perebutan gelaran ratu cantik Malaysia.

Kedatangan PAGEANTIsland ke Queens Bay di sambut oleh structure besar mahkota di kawasan depan Queens Bay shopping Mall. PAGEANTIsland rasa nk tebas je tiang dan bawak balik crown yg besar tu nak letak depan rumah..kekekeke.



Bukan itu sahaja, tak jauh dari Queens Bay, PAGEANTIsland terjumpa pulak QUEENS-Bistro & Cafe.

Kuasa besar ratu cantik Malaysia Pulau Pinang telah pudar dan telah dirampas oleh Sabah, dan yang tinggal di Pulau Pinang hanyalah kemeriahan masa lampau negeri itu dalam arena ratu. Akhir kata, jgn marah dengan pendapat dan pandangan PAGEANTIsland ye. Salam.....

Pulau Pinang, Negeri Kuasa Besar Ratu Cantik Malaysia Yang Telah Pudar? Rating: 4.5 Diposkan Oleh: admin