Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style 2015

Sunday, May 15, 2011

DEVIYAH DARANEE, CALON PESERTA MISS UNIVERSE MALAYSIA 2012 YANG HOT.

Deviyah Daranee adalah antara peserta hot favorite dikalangan peminat Ratu Cantik Malaysia 2012. Beliau mempunyai kecantikan yang berlainan daripada peserta-peserta lain serta mempunyai daya penarik beliau yang tersendiri. 

Ada beberapa individu bercerita kepada PAGEANTIsland Deviyah beberapa tahun sebelum ini memang seorang yang amat gempal, tetapi dengan semangat untuk berketerampilan hebat, beliau mengamalkan senaman serta pemakanan yang sihat. Lihatlah Deviyah sekarang versi May 14, 2011.

Walau bagaimanapun, perhatian PAGEANTIsland serta mereka yang hadir di peringkat saringan Miss Universe Malaysia 2012 lebih tertumpu kepada emak beliau iaitu mdm Ambiga. Cik Ambiga sangat setia menunggu sehingga malam menemani Deviyah dalam proses pemilihan yang amat panjang ini.
PAGEANTIsland sempat bertanya sama ada mdm Ambiga pernah memasuki sebarang pertandingan di masa lampau. Beliau menjawab "tidak" kerana keluarga beliau ketika dahulu sangat konservatif serta tidak membenarkan anak perempuan memasuki bidang glamor.

Apa sekali pun, PAGEANTIsland sangat salute ck Ambiga kerana sangat sporting serta memberi sokongan penuh terhadap penyertaan Deviyah dalam pertandingan ini. Semangat seperti yang ditunjukkan oleh ck Ambiga inilah yang kita mahu lihat dikalangan keluarga di Malaysia, iaitu memberi sokongan moral kepada anak-anak untuk berjaya.

PAGEANTIsland mengucapkan semoga berjaya. Sama ada Deviyah berjaya memasuki peringkat akhir pertandingan?, sama-sama kita nantikan.

DEVIYAH DARANEE, CALON PESERTA MISS UNIVERSE MALAYSIA 2012 YANG HOT. Rating: 4.5 Diposkan Oleh: admin