Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style 2015

Monday, May 2, 2011

Miss Universe Malaysia 2012 Hot Pick Amazing Would Be Finalists?.

MELETOP!, Persaingan di Miss Universe Malaysia 2012 semakin hangat!.

Terima kasih kepada Ron Nawi kerana memudahkan kerja saya memberi pendapat, PAGEANTIsland memang setuju  sangat-sangat dengan pilihan Ron Nawi dan Andrea kini boleh menarik nafas lega serta boleh menggoreng pageant beliau sehingga hangit kerana telah berjaya mendapatkan ramai bakal peserta yang sungguh berbakat dan berkaliber. Apa yang PAGEANTIsland maksudkan dengan berkaliber itu?....mari kita lihat senarai PAGEANTIsland. Apabila Deborah Henry stepping aside nanti, pengganti beliau mungkin berada di dalam kumpulan ini, tetapi siapa?, itu yang rakyat Malaysia kena tunggu.

May Salitah Naru Kiob - Miss Sabah Earth 2010.
Zana Chin - Miss Model of The World Malaysia 2008 dan finalis Ford Supermodel Malaysia 2011.
Genevie Wan - 1st runner up Miss Borneo Beautiful 2010.
Stephanie Vincent - Finalis Estee Lauder Model Search 2010.
Tehmina Kaoosji - Finalis Estee Lauder Model Search 2010.
Kim Low - Finalis, Miss Global International Malaysia 2011.
Janet Bennet - Supermodel berasal dari Sarawak.

serta jangan dilupa this million dollar look girl and supermodel, Layka Sethuram!. Beliau mempunyai pakej yang cukup lengkap untuk bergelar Miss Universe Malaysia 2012. Beliau cantik, berbakat, skill komunikasi yang sangat baik, secara kesimpulan, beliau ini yang PAGEANTsland sebut sebagai striking beauty.

dan juga Gaayathri Raj yang mempunyai pengalaman luas bertanding dalam banyak pertandingan ratu cantik di sekitar Pulau Pinang. Memang cantik, memang lawa serta berpendidikan tinggi. Cerita terbaru PAGEANTIsland dengar Gaayathri sedang berusaha keras menguruskan badan sebagai persediaan untuk MUM2012. sekarang pun dah meletop dah pun, ala-ala asharawa roon..haha.

Good luck to all!

*kepada Ron Nawi, poster anda memang kreatif dan cantik serta unik.
*Pendapat PAGEANTIsland adalah pendapat peribadi, tetapi kalau hendak dipakai, memang dialu-alukan. Akhir kata..TAU TAKPE!.

Miss Universe Malaysia 2012 Hot Pick Amazing Would Be Finalists?. Rating: 4.5 Diposkan Oleh: admin